Voetreflexzonemassage

Heerlijk voor totale ontspanning en bij tal van lichamelijke en ook geestelijke klachten, een kadootje voor jezelf.

Ons hele lichaam wordt weerspiegeld op de voeten. Een ontspannende voetreflexzonemassage heeft dan ook een positief effect op het hele lichaam. Het is zeer rustgevend en geeft tegelijk nieuwe energie.
Door stimulatie van de reflexpunten op de voeten van de corresponderende organen en weefsels wordt de doorbloeding en de energiedoorstroming  gestimuleerd en worden de afvalstoffen beter afgevoerd.
Je komt tot rust en het lichaam kan zich herstellen. Het ondersteunt het zelfherstellend vermogen van je lichaam.
Deze massage is stressverlagend en een ontspanning voor lichaam en geest.
Kortom, een kadootje voor jezelf!.

Een voetreflexbehandeling heeft invloed op zowel je lichaam als je geest. Het kan daarom – als aanvulling op een reguliere behandeling – uitstekend worden toegepast bij uiteenlopende lichamelijke en mentale klachten. Het is een natuurlijke manier om pijn te verlichten en veel verschillende gezondheidsklachten te behandelen.

Bij welke klachten?

Voetreflexzonemassage als therapie kan goed helpen bij veel verschillende klachten, zoals o.a.

• hoofdpijn, migraine
  • nek/schouder/rug klachten